Buradasınız : Ana Sayfa //Çözüm Merkezi//Youtube Neden Açılmıyor? 07 Şubat 2016

Youtube Neden Açılmıyor? 07 Şubat 2016

Youtube Neden Açılmıyor 07.02.2016

Türkiye’de en çok ziyaret edilen iki sosyal paylaşım sitesinden biri olan Youtube 07.02.2016 saat 00:01 itibari ile açılmıyor. Youtube’un açılmama nedeni:

---Reklamlar---

Hepimizin ortak şikayetlerinden biri de bilgisayar, cep telefonu ya da tablet gibi bir cihazdan sadece bir adrese veya siteye ulaşamamaktadır. Ve nedense bu ulaşamadığımız adreste genelde bizim en çok kullandığımız ya da en lazım olanıdır.  Youtube‘da bu sitelerin en başında geliyor diyebiliriz. Genel olarak Youtube ile çok fazla sorun yaşanmasa da zaman zaman bakım ve güncelleme için sorunlar yaşanabilmektedir.

Youtube Neden Açılmıyor

Youtube Neden Açılmıyor?

07 Şubat 2016 Youtube Açılmıyor, Nedeni yine Youtube ya da internet bağlantısından kaynaklanan bir sorun, sorun sizde değil bir süre sonra tekrar deneyiniz. Yorumlar bölümünde çözüm önerileri de var yardımcı olabilir. 

Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı, YouTube’a tedbir amaçlı erişim engeline yönelik kararını sitesinden 67 gün sonra 03 Haziran 2014 Salı günü kaldırdı.Türkiye Twitter yasağını konuşurken, Bir yasakta dünyaca ünlü video paylaşım sitesi Youtube geldi. Youtube erişime neden kapatıldı?

Türkiye Twitter yasağını konuşurken, Bir yasakta dünyaca ünlü video paylaşım sitesi Youtube geldi. Youtube erişime neden kapatıldı?

Suriye ilgili tapelerin sızmasının ardından video paylaşım sitesi Youtube hakkında da erişim yasağı getirildi.

Alınan karar az önce 3G internet erişimi sağlayan GSM operatörleri ile internet erişim hizmeti veren TTNET ve Superonline gibi ISP şirketlerine tebliğ edildi.

Yasaklama kararı, gün içinde operatörler ve şirketler tarafından aşama aşama uygulamaya konacak.

---Reklamlar---

Google Aramaları:

    youtube neden açılmıyor,youtube neden açılmıyor 2015,youtube açılmıyor 2015,youtube açılmıyor ne yapmalıyım,youtube açılmıyor,youtube video açılmıyor 2015,youtube neden çalışmıyor,youtube niye açılmıyor 2015,youtube niye açılmıyor,youtube giremiyorum 2015

Etiketler: , , , , , , ,

48 Yorum yapılmış " Youtube Neden Açılmıyor? 07 Şubat 2016 "

  1. Ceyhun B. Usta diyor ki:

    2 Gündür açılmıyo kanala video yüklemem gerek ama ERR_TIMED_OUT diye bi hata veriyo ne zaman çözülür bu ??

  2. Hatice diyor ki:

    Oooooooooofffffffff sıkıntıdan patlicam niye hepsini kapatıyorlar o videoya izleme yasağı koysunlar o zaman teknoloji gelişmişken çaresine baksınlar.niyeeeeeeee biiiiizzzziiii sssiiiinnniiirrrllleeennddiirrriiiyyyooorrlllaaarrrrrrrr!

  3. Kübra diyor ki:

    Ya niye kapatıyolar?biz de sanki çok meraklıydık!başka video yok sanki gidsinler de onu youtube ya koyanı tutuklasınlar biz hiç video izlemeyecez mi gidin tiwwitteri kapatın,youtubedeki o videoyu silin en kısa zamanda açınnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lütfeeeeeeennn!?!?

  4. Hazal diyor ki:

    Yasa niue acilmiyoooooo

  5. Selin diyor ki:

    Tamda içine ettiniz en heyecanlı yerindeydim

  6. yunus diyor ki:

    youtube hiç açılmıyor

  7. esma diyor ki:

    Ya bu. youtube hic acilmiyo video izleyemiyorum neden engellenmis cabuk olun

  8. Berke diyor ki:

    Ya amk bu ne ya olmuya napcam ben video izlemek lazım yoksa başka işim olmuyor sadece ders yardım edin!!! :(

  9. emine diyor ki:

    ya açılmıyo bu nedir gardaş amk bi kirari dinletmediniz insana acılmıyo sertifika mı ne diyo ya başka bi yöntem varmı

  10. Sıla diyor ki:

    Youtube’yi açıyorum beyaz sayfa çıkıyor. Videoların isimleri yazıyor fakat açılmıyor. Ne yapmalıyım?? Lütfen sorunuma bir cevap bulun yaa!! :((

  11. Youtube diyor ki:

    youtube açılmıyor yani sayfa tam yüklenmiyor videonun ismi gözüküyo video yerleri gelmiyo host dost-yasını si.ldim yinedeğişmedş yardım edin

  12. hasret diyor ki:

    dns ayarlarını değiştirdiğim halde açılmıyor neden

  13. turan diyor ki:

    youtube açmak isteyince Sertifika hatası veriyordu. host dosyasına ne eklediysem olmadı, sertifika yükledim vs.artık format atmayı düşünüyordum. host dosyasını sildim youtube şırrak diye açıldı. çok sevindim :)

    • hasanmert diyor ki:

      bn youtubede izliyorumda facebook açılmıyo bişeyde paylaşmıyom nette var a ma açılmıyo oyun oynuyacam :(((
      açın şu facebooku

  14. aslanbey diyor ki:

    windows 7 den xp ye geçtim açılmadı dns ayarı ve hosts dosyasınıda sildim youtube halaa açılmıyor

  15. cihat tatari diyor ki:

    teşekkürler sorun halloldu açıldı,inşallah hosts dosyasını silmek Windows ta ileride sorun yaratmaz…

  16. tuncay diyor ki:

    tunahan Allah işini rast getirsin.adamın dibisin.youtube açıldı

  17. orusbu ela diyor ki:

    evet acılmadı

  18. inci diyor ki:

    gardaş olmiyü

  19. gsli şüheda okan diyor ki:

    el colosıya cok haklısın bende dun akşam yotube girdim ve acılmadı lütfen acılsın artik

  20. gsli şüheda okan diyor ki:

    ya yotube acılsın artık tum dizilere oradan izliyorum

  21. gsli şüheda okan diyor ki:

    ya yotube yapan kişiler lütfen yotubu acarsanız cok

  22. gsli şüheda okan diyor ki:

    ya lütfen yotupbe katılmasın herşeyi ordan izliyordum lütfen acılsın artik

  23. CoNTRoLLeR diyor ki:

    Türkiye Twitter yasağını konuşurken, Bir yasakta dünyaca ünlü video paylaşım sitesi Youtube geldi. Youtube erişime neden kapatıldı?

  24. serdal kale diyor ki:

    youtube yi açıyorum videoyu 2 yada 3 saniye geçmeden donup kalıyor diğer siteler öyle değil 5 gündür youtube donuyor izleyemiyorum diğerlerinde sorun yok diğer siteler arızmı var varsa bilgilendirebilirseniz sevinirim

  25. Serkan ALTIGÖZ diyor ki:

    Tunahan kardeş adamsın adam… Allah işini rast getirsin…

  26. mert diyor ki:

    ben’de ımhost yazıyor onu siliyorum ama ginede olmuyor başka bir çözüm yolunuz varmı __

  27. serdar diyor ki:

    biri nedenini söyleyebilirmi cevapladığınız için teşekkürler

  28. serdar diyor ki:

    arkadaşlar bende youtube açılıo ama videolar açılmıyor siyah gözüküo ve hiç bişe yazmıyo

  29. cevahir diyor ki:

    bende aynı işlemleri yapıp sildim ama youtube hala açılmıyor ayrıca bende google da açılmıyor format attım işe yaramadı nasıl bir çözüm bulabilirim lütfen yardım edermisiniz

  30. commandfilter diyor ki:

    sevgili tunahan sen bir dahisin adamım aylardan beri çözüm bulamamıştım bu işe.çok teşekkürler emeğine sağlık.

  31. m.güney diyor ki:

    aynen bende host dosyasını sildim oldu cok tesekkurler

  32. asd adil diyor ki:

    Yaptım ama açılmıyor ne yapmalıyım arkadaşlar? Lütfen yardımlarını bekliyorum.. Şimdiden tesekkürler

  33. özhan kaya diyor ki:

    youtube açılmıyor neyapmam gerekir

  34. mehmet diyor ki:

    sağol kardeş işe yaradı..

  35. ishak diyor ki:

    çok iyi bir paylaşım teşekürler

  36. ishak diyor ki:

    ustadım bendede aynı bu sorun var denedim ama silinmiyor ne yapmalıyım.

  37. mt01 diyor ki:

    söylediğinizi yaptım ama hala giremiyorum, telefonumdan girebildiğimden dolayı bağlantı problemi olduğunu sanmıyorum başka yapmam gereken var mı acaba? teşekkürler

  38. eL CLassico diyor ki:

    S.a iyi günler Dün akşam girdiğim Youtube Bu gün giremiyorum :S

    • salih diyor ki:

      aynen

    • Tunahan diyor ki:

      DOSTLAR ARKADAŞLAR ÇOK BASİT BİR YÖNTEM VAR ÖNCE PC DE HOST DOSYASINI BULACAZ ODA ŞURDA :
      ■ Windows NT/2000/XP/2003/Vista: WINDOWS\system32\drivers\etc\ varsayılan konum durumunda. Eğer hosts dosyası burada değilse lu registry girdisinden nerede olduğunu öğrenebilirsiniz: \HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Servi ces\Tcpip\Parameters\DataBasePath.
      ■ Windows 95/98/Me: WINDOWS\
      ■ Windows 7: c:\Windows\System32\drivers\etc ( Not: sağ tıklayıp “Run as administrator / Yönetici olarak çalıştır” dedikten sonra artık hosts dosyasını bu Notepad ile açıp düzenlemelisiniz.)
      ■ Linux: /etc
      ■ Mac OS 9 ve daha öncesi: System Folder: Preferences
      ■ Mac OS X(*): /private/etc
      bURDA BULDUKTAN SONRA HOSTS DOSYASINI KOPYALAYIP MASAÜSTÜNDE AÇTIĞIMIZ BİR KLASÖRE ATICAZ SONRA ETC KLASÖRÜ İÇİNDE KALAN HOSTS DOSYASINI SİLCEZ (MASAÜSTÜNDE KOPYALAMAMIZIN SEBEBİ YEDEKLEME HERHANGİ BİR SORUN OLMASIN DİYE) BU DOSYAYI SİLDİKTEN SONRA ÇOK RAHAT AÇILIYOR BENDEDE AYNI SORUN VARDI ÇÖZÜMLEDİM BU ŞEKİLDE..!

      • bade diyor ki:

        çok teşekkür ederim, host dosyasını sildim açıldı keşke daha erken okusaydım boşu boşuna format attım çok sağolun

      • Yunus diyor ki:

        Tunahan dediğnini yaptım ama hiç bir değişiklik olmadı

        yine beyaz bir sayfa çıkıyor yardım edin yaaa!Nolur yardım

        edin Youtubeye telefondan girebiliyorum ama telefondan da
        yavaş oluyor nolurrrrr!

        • Olcay diyor ki:

          Kardeşim su ise bi çare bulun bu nedir ya ayıp be ulan bi bu türkiyede hersey yasak ayıptır be bırakın su milletin yakasını savcı rehin alinmista onu yayinlamislarda ondan kapatılmış sokmayın lan O zaman adliyeye o insanları koca adliyeye koruyamiyosunuz sonrada bu millet çekiyor cezayı sonrada oy istersiniz devlete bak hadi be bırakın bu işleri

Copyright © 2011 Yaşamdan Yansımalar | Eneger.com. Tüm hakları saklıdır.
Sitemap - Gündemi takip etmek için Haber Sırası sitemizi ziyaret edin.
Yandex.Metrica